Przepisy kancelaryjno-archiwalne - regulamin archiwum

Zaczęty przez Essana, Czerwiec 21, 2007,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Essana

Pracuję nad przygotowaniem instrukcji kancelaryjnej, instrukcji archiwalnej i rzeczowego wykazu akt dla swojej instytucji. Tymczasem właśnie dowiedziałam się, że mam napisać regulamin archiwum zakładowego. Jak się ma regulamin do instrukcji archiwalnej? Czy naprawdę potrzebne jest i jedno i drugie?

Komisarz Ryba

Witaj! Dla prawidłowego funkcjonowania archiwum zakładowego tak na dobra sprawe potrzebna jest instrukcja kancelaryjna, instrukcja archiwalna oraz rzeczowy wykaz akt. Tworzenie regulaminu archiwum jest zbyteczne, ponieważ już instrukcja archiwalna określi zasady funkcjonowania i korzystania z archiwum zakładowego.
Kto wydał Ci polecenie napisania regulaminu archiwum?