Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Przekazywanie akt do archiwum - termin/harmonogram

Zaczęty przez milka120109, Kwiecień 01, 2025,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

milka120109

Dzień dobry,

Jak u Was jest praktykowane ustalanie terminu przekazywania akt do archiwum? Czy robicie to w formie pisemnej (jeśli w pisemnej to pismo podpisuje Wam Kierownik jednostki czy Wy jako archwiści) czy ustnej? Pozdrawiam

Eliza

Ja praktykuje formę pisemną i sama ją podpisuję, a następnie rozsyłam do poszczególnych działów.

Czarny1986

harmonogram wprowadzony zarządzeniem lub ustne ustalenie terminu w zależności od okoliczności i sytuacji.

łucja

Czy zdarzyło się Wam nie przyjąć dokumentacji z powodu opóźnienia w przesłaniu poprawionego spisu? Mam taki wredny wydział, który na tydzień przed końcem miesiąca przesłał mi jeden spis. Po przesłaniu uwag, przysłał mi ten spis dzień po terminie nie uwzględniając mojej uwagi, o konieczności ułożenia symboli wg JRWA. Rozumiem, żeby mieli tego multum, ale jeden spis? Od dwóch lata wydział ten nie jest w stanie przekazać mi SIND-u chociaż jest to zalecenie pokontrolne AP.Także mam z nimi na pieńku...