Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

CUW - spis spraw

Zaczęty przez raczkująca, Luty 03, 2025,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

raczkująca

Pomóżcie proszę.....

Jesteśmy CUW, prowadzimy m.in. kadry szkół które są w naszej gminie. Nasz JRWA jest podzielony na część dotyczącą CUW i dotyczącą jednostek obsługiwanych (jo) gdzie dla każdej jo mamy tworzyć odrębny wykaz spraw.
Teraz przyszło pismo z ZUS dotyczące byłego pracownika który odszedł na emeryturę z jednej ze szkół. Domyślamy się że chodzi o sprawy emerytalne więc zarejestrowałabym to w emerytury i renty pracowników jednostek obsługiwanych (b5) i założyła wykaz spraw dla tej konkretnej szkoły.
Co jednak będzie w sytuacji gdy przyjdzie pismo dotyczące osoby która nie pracowała w placówkach przez nas obsługiwanych (w poprzednich latach takie przychodziły nagminnie)?