referendum dokumentacja

Zaczęty przez archiwumUM, Sierpień 09, 2024,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

archiwumUM

dokumentacja z referendum z października - w gminie są dokumenty w workach z kartami referendalnymi. co dalej z nimi zrobić?

archiwumUM

w RWA dla gmin jest tylko takie hasło 503 Obsługa organizacyjna referendów
a co właśnie z kartami z referendum?

KasiaKatarzyna

Już dawno przyszło pismo, o zniszczeniu dokumentacji z referendum, (zgoda na wybrakowanie dokumentacji - protokół ze zniszczenia wymienionych w piśmie dokumentów trzeba było przesłać do KBW do dnia 30 kwietnia). Takie wytyczne powinny przyjść z KBW, któremu podlegacie. Zniszczenia dokumentacji można było dokonań na dwa sposoby: zniszczyć w niszczarce komisyjnie i sporządzić protokół lub zlecić to specjalnej firmie, która zajmuje się brakowanie dokumentacji (w tym wypadku do KBW trzeba było wysłać kopie poświadczenia lub certyfikat i protokół spisany z firmą bądź tez umowę)

KasiaKatarzyna

oczywiście miałam namyśli worki, dokumenty w teczce, które zostały wytworzone przez osobę zajmującą się wyborami powinny zostać w jednostce.

archiwumUM


archwiwum_ola

Dzień dobry, czy kopię protokołu ze zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej wysyłamy tylko do KBW? Czy jeśli otrzymujemy od nich zgodę na to brakowanie to czy oni też wysyłają tę kopię do AP? Proszę o pomoc jestem świeżakiem.