Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Sprawy dot. archiwizacji.

Zaczęty przez marcia, Marzec 30, 2012,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

marcia

Chciałam Was podpytać, pod jakim hasłem prowadzicie sprawy dot. współpracy z komórkami Waszego urzędu w sprawach archiwizacji? Np. macie jakieś pismo z prośbą o podanie danych dot. prowadzonych teczek?
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.

Rovan

U mnie jest jedynie klasa dot. przekazywania akt z k.o. do AZ i pod nią rejestruję wszelką korespondencję pomiędzy archiwum i komórkami.
Moim zdaniem dobrze to zostało rozwiązane w RWA dla gmin (1637 - Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie postępowania z dokumentacją oraz ustalanie terminów przejęcia dokumentacji). W ramach aktualizacji wykazu akt zamierzam wprowadzić tę klasę również w mojej firmie.

szycha

A ja jak na razie doradzam wydziałom mailowo, telefonicznie i osobiście i mam nadzieję, że tak zostanie:)

Rovan

Ja również staram się wszelkie porady i konsultacje załatwiać mailowo, telefonicznie bądź osobiście. Są jednak sytuacje gdy trzeba wystosować "oficjalne" :) pismo. U mnie są to najczęściej prośby do k.o. o zgodę na wybrakowanie dokumentacji.

Pawel23

Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu, więc wybrałem taki bardziej ogólny ;D
W instrukcji kancelaryjnej jest napisane, że zostawiamy tylko oryginały a kopii się pozbywamy, tylko w moim przypadku posiadam w zasadzie same kopie. Np. są to decyzje stwierdzające nabycie nieruchomości przez gminę, albo wykazy zmian gruntów. Czy w takim przypadku, nie mając pewności czy oryginalne dokumenty są u nas, mogę zostawić te kopie?