Autor Wątek: Wniosek dotyczący zgłoszenia nieobecności personelu  (Przeczytany 451 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ewaaa_

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 1
Dzień Dobry,
zwracam się z prośbą czy ktoś się może orientuje ile należy przechowywać dokument (jeśli w ogóle) jest to wniosek dotyczący zgłoszenia nieobecności personelu i/lub przerwy w udzielaniu świadczeń do NFZ. Przejęłam zakładową składnicę akt i nie mamy takiej pozycji w JRWA a nie mogę znaleźć w googlu żadnych informacji ile to przechowywać. Wnioski teraz są elektroniczne ale mam jeszcze takowe z czasu kiedy nie składało się ich w tej formie. Czy ktoś może się orientuje?

to taki wniosek https://nfz-gdansk.pl/uploads/files/20161221_zmiany_harmonogram_pracy.pdf

Z góry dziękuję za odpowiedź,
Ewa