U Nas to na pewno wina szkolenia, bo rozmawiałam z koleżanką pracującą dłużej i ona właśnie mówiła, że jak mieli szkolenie to tak im powiedziano
Ja pracuję dopiero 4 miesiące także jest to dla mnie wszystko nowe, a spoczywa na mnie utworzenie składnicy akt, dlatego tak o to dopytuję
Chciałabym ewentualne błędy wyeliminować już teraz, żeby się nie ciągnęły za Nami
Jestem w trakcie studiów podyplomowych z archiwistyki, ale szczerze powiem, że nie satysfakcjonują mnie, dużo bezużytecznej wiedzy, a wszystko co wiem to sama wyszukałam, albo tu z forum, także można powiedzieć, że jestem laikiem w tej dziedzinie
Dużo na pewno jeszcze pytań się narodzi przy każdej próbie ułożenia teczek
Wcześniej nikt się tym nie zajmował także może być tu duży bałagan
JRWA mamy zatwierdzony w 2017 roku i to jest jedyna wersja jaka u Nas powstała i w zarządzeniu jest zapisane, że wszystkie nieuporządkowane dokumenty (czyli wszystko u nas) mamy klasyfikować wg tego właśnie JRWA.
W ogóle myślę o pójściu na kurs archiwisty - jakie macie doświadczenia ? Są przydatne czy tak jak moje studia nic nie wniosą praktycznego doświadczenia ?