Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Archiwum zakładowe praca

Zaczęty przez Janina100, Luty 07, 2022,

Poprzedni wątek - Następny wątek

Janina100

Pracuje od roku w archiwum zakładowym. Nie radzę sobie w pracy. Jestem po studiach, ale to co dzieje się w mojej jednostce odbiega od tego co uczyłam się na studiach. Jestem zagubiona, czuję że wszystko robię źle. Przyjmowanie rzeczy do archiwum to męka, nikt nie szanuje jrwa.. Muszę to zwracać, a potem wykłócać się o uporządkowanie dokumentów. Nie umiem pracować w tym miejscu, jestem zagubiona. Jak wy radzicie sobie w pracy? Macie jakieś wskazówki co zrobić, żeby Czuc się pewniej przy dokumentacji? Teoretycznie jest ok, ale gdy przychodzi pratktka to wymiękam.

KEwelina

Moim zdaniem trzeba w tej pracy mieć dużo stanowczości i pewności siebie. Nie dać sobie wejść na głowę. Osobiście zanim ktoś coś chce mi przekazać sprawdzam to w komórce organizacyjnej. Dopóki to nie jest uporządkowane nie biorę tego. Niestety tu trzeba to stanowczo powiedzieć. Różne są reakcje niestety bo ludzie też są różni.
Pozdrawiam
Ewelina :)

homo novus

Poza stanowczością trzeba mieć też wsparcie szefostwa - cóż z tego że się każe pracownikom jednostki uporządkować jeśli ktoś na górze będzie brał  w obronę biednych, zapracowanych urzędników i powie że trzeba przejmować to niewiele można poradzić.

sirsilis

no bez wsparcie z góry  będzie słabo...

lukas_drill

Albo nasłać "anonimowo" kontrolę z odpowiedniego AP, które skontroluje komórki i sposób prowadzenia spraw, wyda odpowiednie wytyczne i obowiązek ich stosowania...może tak :0

Janina100

Najgorzej, że taka praktykę wyznaje mój kierownik. Przyjmuje wszystko, a potem zrzuca na mnie żeby to przejąć. I wszystko składa się na "jakoś to będzie".

Dory

Cytat: Janina100 w Luty 08, 2022,