Odświeżam wątek, bo wciąż mnie nurtuje brak informacji na temat tego co się dzieje z projektem ADE. Może forumowicze wiedzą coś więcej, a zwłaszcza moderator?
Jest już od dawna podstrona
https://www.archiwa.gov.pl/pl/o-nas/archiwum-dokumentów-elektronicznych, ale nic tam się nie zmienia. Brak nowych wiadomości.
Pojawił się ostatnio plan zamówień publicznych na 2017 r.
http://bip.ap.gov.pl/dokument.php?iddok=4817&idmp=1777&r=o, gdzie jest kilka istotnych zadań związanych z ADE. Pytanie jednak o to co z merytorycznym przygotowaniem projektu? Czy może Centralna Komisja Metodyczna i CKAOD zostały w to zaangażowane lub się angażują? W planie działalności CKM jest tylko opiniowanie przepisów dotyczących postępowania z dokumentacją elektroniczną.
Ciekawe więc kto merytorycznie jest zaangażowany w projekt? Co ustalono? Jakie są założenia? Czy ktoś nad tym czuwa metodycznie?