Pracuję w instytucie naukowym PAN, u nas obowiązuje tradycyjny system kancelaryjny. Aktualizuję instrukcję kancelaryjną, doszłam do rozdziału o przekazywaniu materiałów archiwalnych. Z tego, co zdążyłam się zorientować, materiały archiwalne zapisane na nośnikach elektronicznych przekazuje się do AP po 10 latach od wytworzenia, MA aktowe - jak wiadomo, po 25 latach. W aktualizacji IK zapisuję, że MA na nośnikach przekazuje się osobno, nie razem z dokumentacją aktową właśnie po to, żeby móc przekazać je wcześniej. Wszystko jasne, jeśli nośniki i papier są w archiwum zakładowym, a później? Przykład: przewód doktorski, recenzje doktoratów sporządzane są na papierze i na nośniku, ok, przyjmuję do archiwum dokumentację papierową na jednym spisie, a nośniki na innym. A przy przekazywaniu kat. A do AP jak to rozdzielam, skoro nośniki trzeba przekazać już po 10 latach? Muszę opisać, że jest to część np. dokumentacji przewodu doktorskiego pana X?