Co do wymagań stawianych jednostce, to mówi o tym rozdział 4 instrukcji kancelaryjnej. W punkcie 4 jest napisane, że przekazanie następuje "w trybie i na warunkach, o których mowa w instrukcji archiwalnej". Ergo - można wymagać od osób przygotowujących dokumentację, by usuwały koszulki
A ja się z Tobą EwelinaP nie zgodzę
według mnie rozdział 4 "naszej" instrukcji archiwalnej odnosi się do "podmiotu" rozumianego jako "nasza" własna jednostka(urząd gminy, miasta)
Do likwidowanych jednostek właściwe byłoby zastosowanie Ustawy archiwalnej, a dokładnie Art. 51u ust. 6
"Dokumentacja przekazywana przez pracodawcę do dalszego przechowywania
powinna być przed przekazaniem uporządkowana; do porządkowania dokumentacji
stosuje się odpowiednio przepisy wydane na podstawie art. 5 ust. 2,
z wyłączeniem obowiązku opatrywania poszczególnych stron dokumentacji kolejnym
numerem."
A że Art. 5. ust. 2 odsyła nas z kolei do ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY
z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, a dokładnie do porządkowania tych dokumentów jako kat. A a "z wyłączeniem obowiązku opatrywania poszczególnych stron dokumentacji kolejnym numerem".