Temat jest dość skomplikowany i nie wszystko da się wyjaśnić w krótkim mailu czy poście. Jak rozumiem masz pisać o konkretnym programie do archiwizacji?? To trudne ale jest kilka możliwości:
- jakiś program wspierający pracę archiwisty zakładowego - i tutaj faktycznie trudno coś sensownego napisać na 30 stron
- tego typu programów jest sporo ale trzeba by się skupić nie na samym programie ale jego wpływie na organizację pracy archiwisty w jednostce która go stosuje, ostatecznie można by zrobić przegląd rozwiązań na rynku ale to praca wymagająca trochę zachodu...
- elektroniczne archiwum zakładowe jako element lub moduł systemu EZD urzędu - tutaj niemal temat rzeka, od przepisów regulujących zagadnienie, aż po ocenę wdrożenia i działanie - tutaj problemem może być fakt, że tego typu w pełni działających programów niemal niema
(napisał bym, że nie ma w ogóle ale to się dynamicznie zmienia więc może się coś pojawiło na rynku),
- można napisać o projekcie ADE (Archiwum Dokumentów Elektronicznych) i tutaj jest wydaje mi się materiału na taką pracę - o ile już coś podobnego nie powstało! - szczegóły tutaj
www.nac.gov.pl/ade W każdym przypadku da się napisać pracę licencjacką, Wstęp, uwarunkowania prawne, studium przypadku, podsumowanie... 30 stron na pewno wyjdzie
.
Kłopoty mogą być z literaturą bo trudno oprzeć pracę na instrukcji obsług takiego czy innego programu ale jest sporo materiałów dotyczących dokumentacji elektronicznej no i na tym trzeba by bazować.
Generalnie pomysł nie najgorszy. Życzę powodzenia, a w razie problemów proszę o kontakt.