Autor Wątek: Przyjmowanie akt do archiwum zakładowego - akta tajnej kancelarii  (Przeczytany 7011 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Początkująca

  • Gość
Bardzo proszę o informacje jak należy postępować z dokumentacją z byłej Tajnej Kancelarii.
Czy jakieś dokumenty można odtajnić.
Jeżeli możecie podać odpowiednie przepisy,to z góry dzięjuję.
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2010, wysłana przez Jarek »

Offline Bogusław Kleszczyński

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Płeć: Mężczyzna
Tajna kancelaria
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 11, 2005, »
Co Pani rozumie przez "była kancelaria tajna"? Z jakich lat pochodzą te akta?
W Archiwum bunt, nad nami akt zawieja...

Początkująca

  • Gość
Tajna kancelaria
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 12, 2005, »
Pracownik Tajnej kancelarii został zwolniony i dokumentacja ma być przekazana do archiwum.
Dokumentacja obejmuje lata 1976-1998.

Anonymous

  • Gość
Tajna kancelaria
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 12, 2005, »
:oops:  :oops:  :oops: ... matko boska cześtochowska ... "pracownik tajnej kancelarii został zwolniony i dokumentacja ma być przekazana do archiwum" ... ten kto wpadł na taki pomysł niech sobie najpierw przeczyta: http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=WDU19990110095&type=3&name=D19990095Lj.pdf

Offline Bogusław Kleszczyński

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Płeć: Mężczyzna
rada
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 13, 2005, »
Choć zgadzam się zasadniczo z przedmówcą to radzę jak najszybciej skontaktowac się z oddziałem nadzoru własciwego archiwum państwowego - mają obowiązek pomóc w tej sprawie, a z tego co wiem jakiś czas temu NDAP organizowała spotkanie/szkolenie dotyczace tej tematyki dla dyrektorów i pracowników AP'ów. Powodzenia :?
W Archiwum bunt, nad nami akt zawieja...