Pozwalam się zwrócić z prośbą o rozwianie moich wątpliwości, oraz wyjaśnienie następującej kwestii:
Otóż, wedle obowiązujących przepisów komórki organizacyjne powinny przekazać do archiwum zakładowego (składnicy akt) dokumentację pełnymi rocznikami i kompletną, nie później niż po upływie dwóch lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku zakończenia spraw.
Jak poradzić w przypadku kiedy np. w 2012 r. zostało wszczętych 50 spraw, z czego 45 zakończono ostatecznie w tym samym roku, a 5 jeszcze nie zakończono (wszystkie na jednym spisie spraw). Co powinniśmy zrobić, przekazać do Archiwum Zakładowego czy czekać do zakończenia 5 spraw, choć trudno stwierdzić kiedy zostaną zakończone (być może potrwa to nawet kilka lat).
Jakie jest "wyjście" z takiej sytuacji, aby wreszcie przekazać do archiwum zakładowego dokumentację wytworzoną w komórce.
Krzysztof