Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

kancelaria biskupia

Zaczęty przez siostra, Grudzień 14, 2016,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

siostra

Szczęść Boże
Mam problem. Porządkuję obecnie zespół akt jednego z biskupów. Mój problem polega na tym że jest to zespół złożony. W jego skład wchodzi spuścizna i dwie kancelarie. W związku z tym mam pytanie jak ułożyć schemat takiego zespołu? Czy są jakieś wskazówki do porządkowania kancelarii biskupich? Czy można kancelarię włożyć w schemat spuścizny? Proszę o pomoc

Filip Kwiatek

Mamy na forum jakiegoś archiwistę kościelnego? Jeśli się nie znajdzie, to może warto skontaktować się ze Stowarzyszeniem Archiwistów Kościelnych http://www.sak.net.pl/

Anna Laszuk

Można zacząć od kontaktu z Ośrodkiem Archiwów, Bibliotek i Muzeów Kościelnych http://www.kul.pl/osrodek-archiwow-bibliotek-i-muzeow-koscielnych,art_168.html
lub od zapoznania się z książką Julii Dziwoki, Kancelaria Kurii Diecezjalnych Kościoła Rzymskokatolickiego w II Rzeczpospolitej (Częstochowa 2013) i podaną w niej bibliografią.

Filip Kwiatek