Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Archiwa Zakładowe / Odp: Dodatkowa dokumentacja pracownicza -spisy spraw i nadawanie numerów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gtrafalski dnia Grudzień 11, 2024, »

Pomysł na spisy spraw dokumentacji, która powinna być odkładana do teczek zbiorowych polega na tym, że:
1. Rejestrujesz urlop na spisie spraw w klasie urlopów.
2. Odkładasz dokumenty do dokumentacji pracowniczej.
Ergo w teczce z symbolem urlopów powinien Ci zostać sam spis spraw. Natomiast w teczce z dokumentacją pracowniczą nie prowadzisz spisów spraw, bo nic tam nie musisz rejestrować. Masz na to oddzielne klasy w JRWA.
92
Archiwa Zakładowe / Odp: spis spraw -jedna sprawa kilku pracowników
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gtrafalski dnia Grudzień 11, 2024, »
Z Waszej instrukcji kancelaryjnej powinno wynikać, że osoba zajmująca się dekretacją wskazuje komórkę organizacyjną, która będzie prowadziła sprawę. Z tego co piszesz powinno to wystarczyć do ustalenia czyje inicjały fakultatywnie powinny znaleźć się w znaku.
93
Metodyka Archiwalna / Odp: Projekt unijny wnioski nie stanowiące zawarcia umow
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Grudzień 10, 2024, »
Co jest pod 041?

edit- dobra już wiem.... "Wnioskowanie o udział w programach i projektach finansowanych..."

Nie wiem, dziwne macie te samorządowe JRWA :P U mnie to już nawet NDAP projekty unijne zaakceptował są na BE* (czyli w zależności od tego co w projekcie wpisano) a ciekawostka sprawozdania z wyjazdów zagranicznych na BE-10.... Inna sprawa, że ekspertyzę będzie robiło AAN, więc no znając ich podejście duża część pójdzie na kat. A.
94
Archiwa Zakładowe / Odp: spis spraw -jedna sprawa kilku pracowników
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Grudzień 10, 2024, »
Inicjały nie mają znaczenia.... "liczy się" symbol komórki org.
95
Archiwa Zakładowe / Odp: Dodatkowa dokumentacja pracownicza -spisy spraw i nadawanie numerów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Grudzień 10, 2024, »
Dlaczego oddzielnie? Ja nie pisałem o spisie spraw! Spis dokumentów to całkiem inny temat.

Kto/co zabrania sporządzić dodatkowy spis dokumentów, nawet obok spisu spraw, w teczce aktowej?

Inna sprawa, że ja nie widzę potrzeby jego tworzenia... ale jak ktoś widzi to czemu nie.
96
Archiwa Zakładowe / spis spraw -jedna sprawa kilku pracowników
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KatZam dnia Grudzień 10, 2024, »
Pod każde hasło klasyfikacyjne z jrwa jest odrębny spis spraw. Co w sytuacji gdy np. zaświadczeniami o zatrudnieniu i wynagrodzeniu w placówce zajmują się 2 osoby (jedna wypełnia zaświadczenia pod kontem płacowym a druga kadrowo)? Czy każda z tych osób powinna mieć swój spis spraw?
Numery które są nadawane na zaświadczeniu zawierają m.in. inicjały pracownika który wystawił zaświadczenie.
97
Metodyka Archiwalna / Odp: Projekt unijny wnioski nie stanowiące zawarcia umow
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lukas_drill dnia Grudzień 10, 2024, »
bardzo stary temat, ale może ktoś coś...:)
akurat porządkuję teraz projekty unijne i wiem coraz więcej, więc wszelaka wiedza się przyda.
skąd wzięła się ta kategoria B10, w odniesieniu do całego tego wnioskowania nie kończącego się podpisaniem umowy (nieskutecznego)?
No bo wnioskowanie jest 041, czyli kat. A, ale nigdzie nie ma informacji, że w przypadku nieudanego wnioskowania dajemy B10, ale on the other hand, to trochę głupota dawać to jako A, skoro nic z tego nie wynikło...
Jak to wygląda u Państwa?
98
Archiwa Zakładowe / Odp: Dodatkowa dokumentacja pracownicza -spisy spraw i nadawanie numerów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KatZam dnia Grudzień 10, 2024, »
czyli jednak robić spis spraw do każdej dokumentacji tylko tyle, że nie trzymać ich w tej dokumentacji a oddzielnie?
Taki pomysł na to miałam ale nie wiem jak to się u innych odbywa, stąd pytanie. Ja dopiero zaczynam przygodę z jrwa :)
99
Archiwa Zakładowe / Odp: Dodatkowa dokumentacja pracownicza -spisy spraw i nadawanie numerów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Grudzień 10, 2024, »
Możesz zrobić rejestr dokumentów zawartych w teczce.... lub jakkolwiek to nazwiesz, może być np. spis dokumentów.
100
Archiwa Zakładowe / Dodatkowa dokumentacja pracownicza -spisy spraw i nadawanie numerów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KatZam dnia Grudzień 10, 2024, »
W instrukcji kancelaryjnej mamy zapis" Dla akt osobowych i dodatkowej dokumentacji pracowniczej nie zakłada się spisów spraw. W tym przypadku dla każdej części dokumentacji prowadzony jest ich chronologiczny spis znajdujących się tam dokumentów."
Tymczasem w skład dodatkowej dokumentacji wchodzą np. urlopy czy przydział odzieży na które są odrębne symbole klasyfikacyjne w jrwa. Odrębny symbol jest też ogólnie na dodatkową dokumentację pracowniczą.
To jak mam prowadzić teczkę z dodatkową dokumentacja dla pracownika skoro nie zakładamy spisów spraw?
DO tej pory miałam zbiorczy segregator dla pracownika gdzie zakładkami jest rozdzielone to co powinno się znaleźć w dodatkowej dokumentacji i do każdej takiej przegródki jest osobny spis dokumentów jak w aktach osobowych. Nie4 mam spisów spraw zgodnie z zapisem powyżej. Skoro jednak ma nie być spisów spraw to jak temu nadawać kolejne numery, na podstawie czego? A może nie nadawać?
Strony: 1 ... 8 9 [10]