89
« Ostatnia wiadomość wysłana przez łucja dnia Grudzień 12, 2024, »
Hej, dawno tu nie pisałam ale może ktoś się zlituje i mi poradzi. Do całej opisanej sytuacji dodam jeszcze, że inny wydział (nie merytoryczny) wykonuje dla raz w miesiącu księgowości zestawienia wszystkich decyzji z numerami decyzji, stronami i wysokością kar. Następnie jest to umieszczane w kięgach rachunkowych, kopie pierwszych stron decyzji wędrują do księgowości i następnie rozpływają się. Osoba z innego wydziału rejestruje każde to zestawienie na spisie spraw pod własnym znakiem akt. Nie do końca mi to wszystko gra. Wydaje mi się, że najlepiej byłoby, żeby księgowość każdą kopię decyzji rejestrowała na spisie spraw (sprawą byłoby przyjęcie do wiadomości, że została wydana decyzja która może być poddana egzekucji). Dla mnie ten wykaz decyzji wykonywany przez inny wydział stanowi niejako spis spraw. Obecnie wydziała zgadza się rejestrować w spisie spraw tylko te do których zostało wysłane upomnienie. A co z tymi przekazanymi wykazami i kopiami decyzji?