Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10
81
Archiwa Zakładowe / Sporządzanie pierwszego pisma w sprawie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bubus dnia Grudzień 13, 2024, »
Witam. Czy można w sprawie z grudnia powołać się na pismo z innej sprawy, która zakończyła się w lipcu? Nie jest to ta sama sprawa, tylko druga sprawa wynika z zakończenia tej pierwszej. Pozdrawiam.
82
Archiwa Zakładowe / Odp: Zarządzenie wprowadzające nowe przepisy archiwalne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bubus dnia Grudzień 13, 2024, »
Powołać się na art.6 ust.2 ustawy o narodowym zasobie, czy jest na to inny artykuł?
83
Archiwa Zakładowe / Odp: Zarządzenie wprowadzające nowe przepisy archiwalne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bubus dnia Grudzień 13, 2024, »
Dziękuję za odpowiedź. Czy mam poinformować o tym fakcie, czy załączyć również to podpisane zarządzenie z załącznikami?
84
Archiwa Zakładowe / Odp: Zarządzenie wprowadzające nowe przepisy archiwalne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Grudzień 13, 2024, »
Tak.
85
Archiwa Zakładowe / Zarządzenie wprowadzające nowe przepisy archiwalne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bubus dnia Grudzień 13, 2024, »
Witam, we wrześniu uzgodniliśmy z AP nowe przepisy kancelaryjno-archiwalne, które na koniec grudnia mają być wprowadzone zarządzeniem. Czy po ich oficjalnym wprowadzeniu powinenem przesłać pismo do AP informujące o tym fakcie z numerem zarządzenia i datą wprowadzenia?
86
Archiwa Zakładowe / Odp: Jaka klasa rzeczowa? - umowy na dostarczenie mediów i inne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gtrafalski dnia Grudzień 13, 2024, »
Tak. Tak właśnie ;)
87
Archiwa Zakładowe / Odp: spis spraw -jedna sprawa kilku pracowników
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gtrafalski dnia Grudzień 13, 2024, »
To zależy czy u was Spisy spraw prowadzi się na poziomie komórek organizacyjnych (jakieś chyba jednak powinniście mieć), czy całej jednostki.
88
Archiwa Zakładowe / Odp: Jaka klasa rzeczowa? - umowy na dostarczenie mediów i inne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Eremmmita dnia Grudzień 12, 2024, »
Dobry wieczór,
Chciałabym wrócić do tematu i zapytać Kolegów i Koleżanki czy następujące postępowanie będzie prawidlowe:

Pracownik składa wniosek zakupowy do Działu Zamówień Publicznych. Dział zakłada sprawę i przeprowadza postępowanie przetargowe. Postępowanie kończy się zawarciem umowy. Umowa jest częścią postępowania, stąd opatrzona jest znakiem sprawy danego postępowania. Nastepnie zostaje odłożona do zbioru z rejestrem - nie trzymamy wszystkiego w jednej teczce. Na tym etapie Dział zamówień kończy swoją pracę.
Następnie zaczyna się realizacja umowy w komórce organizacyjnej. Rozumiem, że zgodnie z powyższym całą realizację umowy klasyfikujemy w odpowiedniej klasie merytorycznej?
np.
A) przetarg na remont - realizacja remontu trafia pod 2510 - Przygotowanie i realizacja remontów bieżących budynków, lokali i pomieszczeń.
B) przetarg na materiały biurowe - realizacja zamówień cyklicznych trafia pod 2601 - Zaopatrzenie materiałowe


(Jesteśmy jednostką mającą obowiązek stosowania PZP)
89
Archiwa Zakładowe / Odp: Postępowanie egzekucyjne w administracji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez łucja dnia Grudzień 12, 2024, »
Hej, dawno tu nie pisałam ale może ktoś się zlituje i mi poradzi. Do całej opisanej sytuacji dodam jeszcze, że inny wydział (nie merytoryczny) wykonuje dla raz w miesiącu  księgowości zestawienia wszystkich decyzji z numerami decyzji, stronami i wysokością kar. Następnie jest to umieszczane w kięgach rachunkowych, kopie pierwszych stron decyzji wędrują do księgowości i następnie rozpływają się. Osoba z innego wydziału rejestruje każde to zestawienie na spisie spraw pod własnym znakiem akt. Nie do końca mi to wszystko gra. Wydaje mi się, że najlepiej byłoby, żeby księgowość każdą kopię decyzji rejestrowała na spisie spraw (sprawą byłoby przyjęcie do wiadomości, że została wydana decyzja która może być poddana egzekucji). Dla mnie ten wykaz decyzji wykonywany przez inny wydział stanowi niejako spis spraw. Obecnie wydziała zgadza się rejestrować w spisie spraw tylko te do których zostało wysłane upomnienie. A co z tymi przekazanymi wykazami i kopiami decyzji?
90
Archiwa Zakładowe / Odp: spis spraw -jedna sprawa kilku pracowników
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KatZam dnia Grudzień 12, 2024, »
No to jeszcze prościej! Ten kto jest wskazany ten pisze inicjały ;)

A spis spraw wtedy każdy prowadzi swój i nadaje swoje kolejne numery na zaświadczenia czy zbiorczy dla wszystkich wystawiających i nadawane są kolejne numery tylko dodawane różne inicjały?
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10