Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
Archiwa Zakładowe / Odp: spis spraw -jedna sprawa kilku pracowników
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czarny1986 dnia Grudzień 17, 2024, »
To zależy czy u was Spisy spraw prowadzi się na poziomie komórek organizacyjnych (jakieś chyba jednak powinniście mieć), czy całej jednostki.

Jeszcze się nic nie prowadzi, zaczynamy od stycznia dlatego tyle pytań jest.

W instrukcji jest zapis " Spisy spraw prowadzą pracownicy merytoryczni w odniesieniu do spraw im przekazanych do załatwienia"

Czy dobrze zatem interpretuję, że jeśli zaświadczenia o zatrudnieniu wystawia 2 pracowników to każdy ma swój spis spraw i nadaje kolejno swoje numery?

Witam,
mam pod swoją opieką taki przypadek: niby funkcjonują komórki ale bez wyraźnego podziału w regulaminie. I w instrukcji kancelaryjnej (dosyć starej z 2013 roku) w par. związanym z nadawaniem numerów spraw jest wskazany tylko skrót jednostki organizacyjnej. Więc zaleciłem, że skoro jest taki podział to należy prowadzić tylko jeden spis spraw dla danej klasy końcowej. Wcześniej każdy pracownik miał swój spis spraw i czasem były 3 spisy....Zresztą kontrola z AP też na to wskazała, że tak powinno być. Jest to mało wygodny podział ale dopóki nie zostaną zmienione przepisy to tak musi zostać. Więc w opisywanym przypadku trzeba by postąpić analogicznie. Bo skoro nie ma podziału na komórki więc i nie może kierownik wskazać tej merytorycznej. Wskaże osobę/ osoby które mają to załatwić. Pytanie czy jeżeli w jednej sprawie będą dwie osoby to czy każda po roku może wpisać swoje inicjały? Niby zakazu nigdzie nie ma....
72
Archiwa Zakładowe / pieczęć wpływu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kinia dnia Grudzień 17, 2024, »
Na jakich dokumentach nie umieszcza się pieczęci wpływu? Czy np. na protokołach można postwić wpływówkę a następnie szef może zadekretować do konkretnego działu?
73
Archiwa Zakładowe / Odp: spis spraw -jedna sprawa kilku pracowników
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KatZam dnia Grudzień 16, 2024, »
To zależy czy u was Spisy spraw prowadzi się na poziomie komórek organizacyjnych (jakieś chyba jednak powinniście mieć), czy całej jednostki.

Jeszcze się nic nie prowadzi, zaczynamy od stycznia dlatego tyle pytań jest.

W instrukcji jest zapis " Spisy spraw prowadzą pracownicy merytoryczni w odniesieniu do spraw im przekazanych do załatwienia"

Czy dobrze zatem interpretuję, że jeśli zaświadczenia o zatrudnieniu wystawia 2 pracowników to każdy ma swój spis spraw i nadaje kolejno swoje numery?
74
Archiwa Zakładowe / Odp: Kasa zapomogowo-pozyczkowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lukas_drill dnia Grudzień 16, 2024, »
witam,
KZP są tworami zupełnie niezależnymi od urzędu/jednostki, w której funkcjonują. Jedynie związki zawodowe posiadają możliwości kontrolne i nadzoru, ale to tyle. KZP nie jest w strukturach jednostki i podlega jedynie zapisom ustawy o KZP. Z tego co pamiętam jest tam chyba, pod koniec, jakiś zapis o czasie przechowywania dokumentacji.
Jakby nie było, to chyba i tak nic nie stoi na przeszkodzie, aby dokumenty KZP zawrzeć we wniosku do brakowania, kiedy KZP się już rozpadnie i przestanie działać kiedyś.
Natomiast cała księgowość, którą wykonuje pracownik jednostki, będąca obsługą KZP, to wydaje mi się, że to normalna dokumentacja księgowa (przelewy, itp.) i jako taka ma kat. B5 i brakuje się wraz z księgowością jednostki.
Pod tym linkiem jest strona o KZP i forum - można dopytać
https://pkzp.com.pl/forum/
pozdrawiam
75
Archiwa Zakładowe / Odp: Zarządzenie wprowadzające nowe przepisy archiwalne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gtrafalski dnia Grudzień 16, 2024, »
Można. To zależy od Twoich wewnętrznych procedur. Myślę, że AP nie będzie robiło problemu o brak pieczątek "za zgodność".
76
Archiwa Zakładowe / Odp: Zarządzenie wprowadzające nowe przepisy archiwalne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bubus dnia Grudzień 15, 2024, »
Dziękuję. Pytanie może głupie, ale czy dodaję na zarządzeniu i załącznikach "za zgodność z oryginałem"?
77
Archiwa Zakładowe / Odp: Dokumentacja przebiegu studiów - brakowanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Grudzień 15, 2024, »
W mojej ocenie jeśli jesteś pod nadzorem AP to zawsze musisz wystąpić o zgodę chyba że jest wskazane, że dokumenty są wyłączone z UNZA.
78
Archiwa Zakładowe / Dokumentacja przebiegu studiów - brakowanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krzysiekp dnia Grudzień 15, 2024, »
Dzien dobry,
w rozporządzeniu z 2018 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów wskazano enumeratywnie katalog dokumentów, które przed procesem archiwizacji należy wybrakować. Czy użycie tego termin oznacza obowiązek procedury brakowania za zgoda właściwego AP?
79
Archiwa Zakładowe / Odp: Zarządzenie wprowadzające nowe przepisy archiwalne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Grudzień 13, 2024, »
Oczywiście, że z załącznikami... To co będzie w piśmie to już mało ważne. Ja u siebie "pociągnąłem" sprawę związaną z uzgodnieniami.
80
Archiwa Zakładowe / Kasa zapomogowo-pozyczkowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krzysiekp dnia Grudzień 13, 2024, »
Witam,
w ramach porozumienia w uczelni funkcjonuje kasa zapomogowo-pozyczkowa. Czy dokumentacja wytwarzana w ramach działalności tej kasy powinna podlegać nadzorowi archiwum uczelnianego i jej dokumentacja powinna podlegać archiwizacji według zasad normatywów kancelaryjno-archiwalnych uczelni ? Proszę podzielenie się swoimi rozwiązaniami w tej kwestii
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10