W naszej instrukcji kancelaryjnej mamy zapis że sprawozdanie ze składnicy akt przekazujemy Prezesowi. I co dalej z nim robi? Podpisuje i mi oddaje? nie muszę je przekazywać do AP? Pierwszy raz to robię i nie wiem jak do tego podejść.
Zapytaj Prezesa :D
Prezes nie wie.
Do Archiwum Państwowego składnice nie przekazują sprawozdania (chyba, że są inne ustalenia zapisane w instrukcji archiwalnej), a egzemplarz dla Prezesa no cóż, niby gdzie ma Prezes to trzymać :D
U mnie na sprawozdaniu umieszcza adnotacje, że "Akceptuje" i mi oddaje a ja wpinam do teczki "sprawozdania komórek organizacyjnych"
Dziękuję za odpowiedź.
a czy ma ktoś jakiś wzór sprawozdania z działalności składnicy akt?
Weź taki z Archiwum. Zmień nazwę na Składnica i będziesz miał na czym działać. Jeżeli pomoże Ci moje to napisz na priv.