W naszym zakładzie pracy spisy zdawczo odbiorcze sporządza się w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz zostaje dla archiwisty a drugi oddaje dla pracownika komórki organizacyjnej który ten spis stworzył. Gdzie on przechowuje ten drugi egzemplarz spisu?
Witam,
Tak z ciekawości zapytam czy taki jest zapis w IA, że w dwóch egzemplarzach? A co do pytania to taki pracownik powinien mieć wszystkie spisy w jednym miejscu w teczce/ segregatorze tak aby nie poginęły, a także były szybko dostępne w razie potrzeby. U mnie jest mała instytucja więc każda komórka ma u siebie spisy dokumentacji przekazanej.
pozdrawiam
Tak, mamy w IA zapis że taki spisy robimy w dwóch egzemplarzach i się zastanawiam czy ten drugi egzemplarz, który zostaje w komórce merytorycznej musi być odpowiednio klasyfikowany, czy po prostu zakłada sobie segregator bez nazwy.
Zakłada segregator "spisy zdawczo-odbiorcze" i kwalifikuje do Bc. Nie toczyłbym wojny o to, czy ma być na nim numerek z wykazu, czy nie