Dzień dobry, będę wdzięczny za pomoc. Chodzi mi o archiwizację list- wykazy pracowników zapinanych z decyzjami kierownictwa firmy. Czy takie listy można archiwizować oddzielnie? Nie ma podobnych haseł klasyfikacyjnych. Dodam, że oryginały decyzji są przechowywane przez właściwą komórkę. Jak ten problem rozwiązać?
Czy chodzi o listy pracowników, którzy zapoznali się z daną decyzją? Ja bym je dołączył do decyzji i archiwizował wspólnie.
pozdrawiam
Cytat: Czarny1986 w Marzec 26, 2021,
Czy chodzi o listy pracowników, którzy zapoznali się z daną decyzją? Ja bym je dołączył do decyzji i archiwizował wspólnie.
Chodzi o to, że decyzje są archiwizowane przez właściwą komórkę merytoryczną, zaś listy zapoznania się z decyzjami są w poszczególnych wydziałach. Dokumentacja jest przekazywana do archiwum wydziałami. Jak podejść do archiwizacji takich list? Może przekazywać oryginały list do komórek, z których decyzje wychodzą i te listy dołączać do decyzji jako załączniki?
Myślę, że tak byłoby najrozsądniej.