Witam,
Jak sklasyfikować listy zawierające podpisy pracowników, będące potwierdzeniem przyjęcia posiłków profilaktycznych wydanych przez pracodawcę w oparciu o przepisy BHP.
Najlepiej zerknąć do JRWA obowiązującego w Twojej jednostce. Zapewne będzie to obszar działalność socjalna.
Podaję przykład 161 Zaopatrzenie rzeczowe
pracownikó
w
B3 Stołówka, deputaty,
umundurowanie, posiłki
regeneracyjne,
ekwiwalenty, itp.
Dziękuje za odpowiedź. W JRWA nie mam jasno wskazane, gdzie ująć posiłki regeneracyjne. W wykazie mam 161 Zaopatrzenie rzeczowe osób zatrudnionych kat. B10 a w uwagach: Okres przechowywania jest uzależniony od szczegółowych przepisów z zakresu prawa pracy. Czy na pewno jednak będą to spawy socjalno-bytowe, a nie działalność związana z bezpieczeństwem i higieną pracy klasa 13 ???
To powinno wynikać JRWA a termin przechowywania można uzgodnić z osobą odpowiedzialną za bhp lub z właściwym AP.
Dziękuje. Jeśli nie wynika to wprost z JRWA, to co należy zrobić w takiej sytuacji ??? Mogę prosić o wzór pisma skierowanego do AP w celu ustalenia terminu przechowywania wskazanej dokumentacji ???
Nie mam wzrou takiego pisma, ale trzeba w nim wskazać jakę są Twoje wątpliwości i czego dotyczą oraz wskazać jakie rozwiązanie zamierzasz przyjąć, tj. jak zamierzasz klasyfikować i kwalifikować listy na posiłki. Przed zwróceniem się do AP można sprawdzić jaka była wcześniejsza praktyka, chyba że to nowa sprawa.
Dziękuje raz jeszcze za radę. Jest to nowa sprawa, wcześniej Zakład nie stosował JRWA. Od 2019 r. stosujemy JRWA i cały czas staram się "rozgryźć" ten temat.
Pozdrawiam !!! :)
W takim wypadku najlepiej dopytać właściwe AP.