Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Przyjmowanie akt do archiwum - archiwizacja kopert dowodowych osób zmarłych

Zaczęty przez basia4040, Sierpień 29, 2007,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

basia4040

Witam Państwa

Chciałam sie dowiedziec czy koperty osob zmarłych, ktore wyrabialy dowod oosbisty powinny sie znajdowc w archiwum? i w jakej ustawie (art),czy rozporzadzeniu moge to znalesc. Prosze o jak najszybsza pomoc.

Pozdrawiam


Sylwester Rękas

No cóż spójrz na wykaz akt Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn 10 marca 2003 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych Dz. U. nr 69, poz. 636, zał. nr 2. Więcej nie powiem znajdź sama, bo swój wykaz należy jednak poznać..:)

basia4040

dziekuj bardzo za pomoc, jestem wdzieczna

pozdrawiam