Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Udostępnianie akt nieistniejącego wydziału

Zaczęty przez betinka, Listopad 23, 2009,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

betinka

Jak można udostępnić dokumentacje niearchiwalną Wydziału który już nieistnieje. Strona  która się zwraca pisze ogólnie o teczce nie o sprawie. I jeszcze jedno imię i nazwisko strony nie figuruje w żadnym rodzielniku pism. Jeżeli jest to teczka o innym zagadnieniu a stronie chodzi o inne sprawy to mimo wszystko chce przeglądnoć dokumenty bo może tam będzie coś co ją zaineresuje i będzie przydatne w jakimś sporze . Czego powinnam wymagać.

Jarek

Nie wiem co stoi w Twojej instrukcji archiwalnej, ale ustawową zasadą jest udostępnianie dokumentacji za zgodą szefa jednostki. Jest zapewne wydział który przejął kompetencje tego zlikwidowanego. Warto też sprawdzić czy teczka zawiera dane "wrażliwe" - dane osobowe itp. Jesli to akta administracyjne, to najlepiej by wnioskodawca wykazał interes prawny (czy jest np. spadkobiercą, czy jakiś urząd czy sąd nakazał mu odnaleźć taką dokumentację) no i wskazał do czego jest mu wgląd w tę dokumentację potrzebny - wszystko to oczywiście na piśmie.
Jarek Orszulak

betinka

Wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam.