Szanowny Panie!
Nie wiem dokładnie, co Pan ma na myśli – przypuszczam, że Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej. Niestety, nie ma czegoś takiego jak jedna instrukcja kancelaryjna i rzeczowy wykaz akt dla szpitala. SZPZOZ są jednostkami organizacyjnymi samorządu terytorialnego. Ich archiwa zakładowe pozostają pod nadzorem właściwego terytorialnie archiwum państwowego. Każda z jednostek pod nadzorem samodzielnie przygotowuje instrukcję kancelaryjną oraz rzeczowy wykaz akt, które uzgadnia z właściwym archiwum państwowym, dlatego nie mogę Panu służyć żadnym „gotowcem”. Jedynym przykładowym wykazem akt, i to tylko w części dotyczącej zarządzania, jest załącznik do rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. nr 167, poz. 1375, z 9.10.2002 r.). Najlepiej będzie zwrócić się do właściwego archiwum państwowego, które udzieli pomocy metodycznej.
Pozdrawiam
Aleksandra Czapelska