Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe

Przyjmowanie akt do archiwum zakładowego - spisy spraw

(1/1)

sirsilis:
porzadkuje obecne akta wlasne Archiwum. Natrafilem na taka sytuacje ze mam 3 spisy spraw na kazdy rok i tylko 1 pismo odnoszace sie do 1 spisu spraw. Jak myslicie zostawic te dwa pozostale spisy czy je wybrakowac....

Natsepne pytania lamerskie

Czy wszystkie spisy dajecie na poczatku teczki czy dajecie na kazdy rok oraz czy jak nie ma spisy spraw lub jest nieadekwatny czy robicie nowy spis spraw

 Ja w zasadzie wiem jak mam robioc ale chce sie dowiedziec jak Wy to rozwiazujecie :)

Tomek:
Kiedyś miałem podobne zadanie uypożadkować akta archiwum. Spisy zostawiałem nawet jeśli połowy pism w nich zawartych nie było. No chyba, ze brakowało sie całą jednostkę to nie było sprawy.
Co do reszty to widziałem stosowanie różnych rozwiazań. Jeśli jednostka (skoroszyt) była zbyt obszerna z reszty tworzyło sie kolejną. Spis zostawał w pierwszej z adnotacja od której pozycji materiały są w drugiej jednostce. Albo kserowano spis i dołączano do drugiej z zaznaczeniem od którego momentu są w jednostce materiały.
Rozwiazań jest wiele byle były pomocne i skuteczne w odnalezieniu potrzebnej sprawy.

dziunia:
a czy mozna zrobic paczke archiwalna bez spisu spraw, z powodu ogromnej ilosci dokumentow i (histerycznie) krotkiego czasu na wykonanie polecenia.......

sirsilis:
spis spraw ułatwia  szukanie, nie wiem co to byla by za teczka zawierajaca orgomna ilosc dokumentow, mamy przeciez opcje selekcja i brakowania ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej