Szanowni Państwo,
Znalazłem jakiś czas temu to forum i stwierdziłem, że jest doskonałą pomocą w porządkowaniu archiwum zakładowego (w którym zaniedbania są kilkudziesięcioletnie).
M.in. dopiero teraz sporządzamy wykaz spisów zdawczo - odbiorczych (wcześniej go
w ogóle nie było).
No i dzisiaj wyniknął problem.
Do tej pory poszczególne jednostki przekazywały - według nowych (prawidłowych) zasad - materiały kat. B. A dzisiaj przyszła pierwsza partia kategorii A.
I nie wiemy, czy dla A trzeba założyć oddzielny wykaz spisów zdawczo odbiorczych.
Wydawało mi się, że powinien być jeden wykaz dla całej dokumentacji przekazywanej do archiwum, ale problem w tym, że mamy taki wzór wykazu Pu A 31, który zatytułowany jest (nad tabelą spisu)
"Wykaz spisów zdawczo ? odbiorczych materiałów kat.
".Co wskazywałoby na to, że trzeba sporządzić odrębny wykaz spisów dla poszczególnych kategorii.
Bardzo prosiłbym o radę.