Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

pisma "do wiadomości"

Zaczęty przez audeo, Marzec 19, 2025,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

audeo

Dzień dobry,
Niestety proszę o pomoc w temacie, który już kilkanaście razy przewinął się przez forum, chodzi o kwestię pism przesyłanych "do wiadomości" z innych urzędów. Współpracownicy chcą wrzucać je pod jedną klasę z jrwa, ponieważ przypisywanie do konkretnej "zajmuje dużo czasu i zaśmieca statystyki przekazywane do wojewody", szczególnie że duża część pism dotyczy spraw które nie są przez urząd prowadzone.

gtrafalski

Jak ja lubię te narzekania urzędników na klasyfikowanie i archiwizację, podczas gdy problem zwykle leży w ich sposobie prowadzenia spraw...
Ale do rzeczy! Znalezienie właściwej klasy w JRWA może zająć dużo czasu archiwiście (który czasem musi przeszukać kilkanaście JRWA), a nie merytorykowi, który w swojej działce ma po kilka/kilkanaście klas! Jak im zaśmieca statystyki to niech sobie założą podteczki na sprawy przyjęte do wiadomości. To powinno załatwić sprawę.