Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Rejestr umów

Zaczęty przez archiwistaug, Grudzień 30, 2024,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

archiwistaug

Proszę o podpowiedź jak prowadzicie w waszych jednostkach rejestry umów? Interesują mnie urzędy gminy :)

EwelinaP

Co prawda ja w starostwie, ale skoro nie ma tu żadnych odpowiedzi, to się udzielę  ;)
Tak, prowadzimy od kilku lat rejestr umów i osobno rejestr porozumień. Ten czas pokazał, że to bardzo przydatne, zwłaszcza w przypadku kontroli, gdy trzeba na szybko coś odszukać, lub zebrać dane statystyczne dot. rodzaju zawieranych umów, trybu zamówienia itd.

archiwistaug

Dziękuję za odzew.
Mamy od nowego roku, rejestr ogólny i osobno w referatach. Informatyk założył wszystkim na dysku i bardzo fajnie to hula :)
Do tej pory była wersja papierowa na sekretariacie, do kontroli obie się sprawdziły. Pisałam bo byłam ciekawa jakie macie rozwiązania :-\
No to do pracy, nowy rok, nowe zadania ;) :D ;D