Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

dokumentacja nie tworząca akt sprawy

Zaczęty przez raczkująca, Styczeń 03, 2025,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

raczkująca

W instrukcji mam wpisane, że dokumentacja nietworząca akt spraw to dokumentacja, która nie została przyporządkowana do sprawy, a jedynie do klasy z wykazu akt.
Mam też wpisane, że taką dokumentację w szczególności mogą stanowić m.in. dokumentacja finansowo-księgowa, listy obecności, karty urlopowe i kilka innych.

Co to dokładnie oznacza?
Czy do list obecności czy podań o urlop nie tworzę spisu spraw? A może spis spraw powinien być tylko nie nanoszę znaków spraw na te dokumenty?

KEwelina

nie tworzysz spisów spraw i nie nadajesz znaków spraw na te dokumenty
Pozdrawiam
Ewelina :)

raczkująca

Cytat: KEwelina w Styczeń 03, 2025,
nie tworzysz spisów spraw i nie nadajesz znaków spraw na te dokumenty

To mi się podoba :)
Czy jako karty urlopowe mogę uznać podania o urlop, o opiekę, o siłę wyższą? Nie mamy kart, jest samo podanie i na nim akceptacja dyrektora.

Rovan

Z wnioskami urlopowymi zawsze był problem :)
Jedni uważają że tworzą akta sprawy, inni wręcz przeciwnie.
Kwestia interpretacji.
Osobiście zawsze traktowałem je jako dokumentację nietworzącą akt sprawy.