Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe

Oznaczenie kancelaryjne przy sporządzaniu spisu na brakowanie

(1/1)

Początkujący archiwista:
Dzień Dobry. Sporządzam spis na brakowanie dokumentacji odziedziczonej po Ośrodku Adopcyjno-Opiekuńczym, obejmującej okres od 1976 roku do 1998 roku. Jeśli w latach 70 prowadzący sprawy stosowali bezdziennikowy system kancelaryjny to czy powinienem w rubryce oznaczenie kancelaryjne wpisać numery z dziennika korespondencyjnego widniejące na pismach np: Ldz. OA/20/76, Ldz.OA/45/77?

Barsa:
Jeśli robisz brakowanie z tych lat, to jak wpiszesz tam symbol z JRWA to świat i ludzie.... Chyba, że nie możesz zrobić spisów z natury, wtedy niby można dać cały znak w spisach z-o, ale dalej w spisie do brakowania wystarcza symbol z JRWA.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej