Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Oznaczenie kancelaryjne przy sporządzaniu spisu na brakowanie

Zaczęty przez Początkujący archiwista, Grudzień 04, 2024,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Początkujący archiwista

Dzień Dobry. Sporządzam spis na brakowanie dokumentacji odziedziczonej po Ośrodku Adopcyjno-Opiekuńczym, obejmującej okres od 1976 roku do 1998 roku. Jeśli w latach 70 prowadzący sprawy stosowali bezdziennikowy system kancelaryjny to czy powinienem w rubryce oznaczenie kancelaryjne wpisać numery z dziennika korespondencyjnego widniejące na pismach np: Ldz. OA/20/76, Ldz.OA/45/77?

Barsa

Jeśli robisz brakowanie z tych lat, to jak wpiszesz tam symbol z JRWA to świat i ludzie.... Chyba, że nie możesz zrobić spisów z natury, wtedy niby można dać cały znak w spisach z-o, ale dalej w spisie do brakowania wystarcza symbol z JRWA.