witam,
mam taką sprawę do ogarnięcia: w naszym urzędzie gminy planowane jest wprowadzenie programu, który pozwoli składać i prowadzić wnioski urlopowe elektronicznie, właśnie w tym programie. W związku z tym, że wciąż pracujemy w systemie tradycyjnym, to czy teraz mamy tylko dwie możliwości?:
1. Każdy wniosek i tak jest drukowany i trafia do teczki z wnioskami urlopowymi (podpisany ręcznie przez kierownika, czy może jakimś podpisem elektronicznym w tymże programie)?
2. Takie wnioski są np. na koniec roku zgrywane na elektroniczny nośnik i dany rok trzymamy na nim, potem przekazujemy do SIND i do AZ, a potem stamtąd, poprzez wniosek o brakowanie, trafia do zniszczenia?
Czy obowiązujący nas system tradycyjny i Rozporządzenie z 2011 roku dopuszcza może sytuację, że te wnioski są tylko w programie i tylko tam? Wydaje mi się, że nie, no bo nie ma jak tego potem archiwizować przecież - program nie ma żadnego modułu, no a nawet gdyby miał to i tak nie mamy programu do prowadzenie spraw elektronicznie z modułem AZ...
proszę Państwa o odpowiedź gdyż sprawa jest dosyć pilna...
dzięki bardzo