Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe

eDoręczenia od 1.1.2025 a instrukcja kanclearyjna

(1/2) > >>

Marta:
Jak uważacie: czy wdrożenie eDoręczeń obowiązkowych dla podmiotów publicznych od 1.01.2025 wymaga aktualizacji instrukcji kancelaryjnej? a może taka aktualizacja byłaby tylko dobrą praktyką?

EwelinaP:
Jeśli chodzi o instrukcję będącą załącznikiem do rozporządzenia z 2011 r. to nie ma możliwości, by ją zmienić. Można wprowadzić dodatkowe regulaminy, czy też schematy postępowania, w zależności od tego, czy działamy tylko papierowo, czy mamy system wspomagający obieg dokumentacji, czy działamy na ezd. W tym pierwszym przypadku jest chyba najgorzej, bo do rozwiązania zostaje kwestia nadania uprawnień do obsługi skrzynki itd. Na pewno można to załatwić inaczej, niż poprzez zmianę instrukcji kancelaryjnej.

gtrafalski:
Jeżeli nie musisz być w rygorach Rozporządzenia to zastanowiłbym się czy nie potrzebuję wystąpić o zmianę instrukcji w zakresie ADE - Adresu Doręczeń Elektronicznych. Moim zdaniem nie jest to konieczne, ale jeżeli masz taką wolę to możesz

łucja:
Czy terin wdrożenia przewidziany na 1 stycznia 2025 roku zostanie zachowany?

Barsa:
W 2025 jest "okres przejściowy"

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej