Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Obsługa finansowa programów i projektów - Urzędy Pracy

Zaczęty przez Nadya, Wrzesień 16, 2024,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nadya

Witam wszystkich,
mam u siebie w jednostce pewną zagwozdkę w księgowości, a mianowicie czy ktoś z Państwa jest mi w stanie doradzić (jestem archiwistą) jaka dokumentacja wchodzi w skład obsługi finansowej programów i projektów? Tak jak nie ma u nas problemów z wnioskowaniem i realizacja tak księgowość nie bardzo jest w stanie stwierdzić jakie konkretnie dokumenty pod to zarchiwizować i czym różnią się np. od dokumentacji dot. realizacji Funduszu Pracy czy EFS. Czy może ktoś z Państwa ma jakieś wytyczne? Wiem, że jako archiwista nie mam obowiązku tego się doszukiwać natomiast chciałabym też w przyszłości uniknąć wydzielania dokumentacji, bo została źle zakwalifikowana :P.  Z góry bardzo dziękuję za wszelkie wskazówki.  :-\