Autor Wątek: Fundusz Sołecki  (Przeczytany 686 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline archiwumUM

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 186
Fundusz Sołecki
« dnia: Wrzesień 02, 2024, »
W jaki sposób przyporządkować dokumentację dot. Funduszu Sołeckiego? W RWA dla gmin nie ma jakiegoś osobnego hasła. Dokumentacja różna - zawiadomienia o zebraniach sołeckich, protokoły z posiedzeń wraz z listami obecności na zebraniach, wnioski do funduszu sołeckiego na zadania, itp.

Offline archiwistaug

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 37
Odp: Fundusz Sołecki
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 02, 2024, »
3025 Propozycje organów jednostek pomocniczych gminy dotyczące rozdysponowania środków budżetowych. Fundusz sołecki-wnioski sołtysów  kat.A
Tutaj, po głównym tytule z jrzwa dodają fundusz sołecki

Offline archiwumUM

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 186
Odp: Fundusz Sołecki
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 02, 2024, »
Dziękuję bardzo. Rzeczywiście, tak szukałem aż nie zauważyłem. :-)

Offline archiwumUM

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 186
Odp: Fundusz Sołecki
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 02, 2024, »
A jednak jeszcze muszę dopisać i popytać osoby z gmin. U nas dokumentacja z zebrań sołeckich (czyli zawiadomienia, protokoły, materiały pod obrady, uchwały) są przekazywane do Biura Rady. Ale z kolei realizacją inwestycji z funduszu sołeckiego zajmuje się inny wydział (inwestycyjny). No i inwestycje ogłaszają postępowania ofertowe, zawierają umowy i realizują zadania z funduszu. A później otrzymuje faktury (ale tylko do opisania, bo później przekazuje je do finansowego, a sobie zostawia kopie).
A teraz od strony kancelaryjnej. Pod hasło 0021 "Posiedzenia (zebrania) organów uchwałodawczych jednostek pomocniczych gminy" trafiają właśnie dokumenty z zebrań (czyli zawiadomienia, protokoły, materiały pod obrady, uchwały). I to jest wydział organizacyjny. A kopie dokumentów z zebrań (m.in. z planem inwestycji z FS) trafia do inwestycji. I gdzie tu zastosować to hasło 3025 "Propozycje organów jednostek pomocniczych gminy dotyczące rozdysponowania środków budżetowych" jeśli ono ma kat. A?
A może inaczej rozdzielać dokumentację? Ktoś coś podpowie jak to macie zorganizowane w swoich gminach?



Offline archiwumUM

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 186
Odp: Fundusz Sołecki
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 03, 2024, »
ktoś coś podpowie jak macie to rozwiązane w swoich urzędach gmin???