Aktualności:

21 Rocznica IFAR - króciutka refleksja rocznicowa... --> http://www.ifar.pl/index.php/topic,5040.0.html

Menu główne

Fundusz Sołecki

Zaczęty przez archiwumUM, Wrzesień 02, 2024,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

archiwumUM

W jaki sposób przyporządkować dokumentację dot. Funduszu Sołeckiego? W RWA dla gmin nie ma jakiegoś osobnego hasła. Dokumentacja różna - zawiadomienia o zebraniach sołeckich, protokoły z posiedzeń wraz z listami obecności na zebraniach, wnioski do funduszu sołeckiego na zadania, itp.

archiwistaug

3025 Propozycje organów jednostek pomocniczych gminy dotyczące rozdysponowania środków budżetowych. Fundusz sołecki-wnioski sołtysów  kat.A
Tutaj, po głównym tytule z jrzwa dodają fundusz sołecki

archiwumUM

Dziękuję bardzo. Rzeczywiście, tak szukałem aż nie zauważyłem. :-)

archiwumUM

A jednak jeszcze muszę dopisać i popytać osoby z gmin. U nas dokumentacja z zebrań sołeckich (czyli zawiadomienia, protokoły, materiały pod obrady, uchwały) są przekazywane do Biura Rady. Ale z kolei realizacją inwestycji z funduszu sołeckiego zajmuje się inny wydział (inwestycyjny). No i inwestycje ogłaszają postępowania ofertowe, zawierają umowy i realizują zadania z funduszu. A później otrzymuje faktury (ale tylko do opisania, bo później przekazuje je do finansowego, a sobie zostawia kopie).
A teraz od strony kancelaryjnej. Pod hasło 0021 "Posiedzenia (zebrania) organów uchwałodawczych jednostek pomocniczych gminy" trafiają właśnie dokumenty z zebrań (czyli zawiadomienia, protokoły, materiały pod obrady, uchwały). I to jest wydział organizacyjny. A kopie dokumentów z zebrań (m.in. z planem inwestycji z FS) trafia do inwestycji. I gdzie tu zastosować to hasło 3025 "Propozycje organów jednostek pomocniczych gminy dotyczące rozdysponowania środków budżetowych" jeśli ono ma kat. A?
A może inaczej rozdzielać dokumentację? Ktoś coś podpowie jak to macie zorganizowane w swoich gminach?



archiwumUM

ktoś coś podpowie jak macie to rozwiązane w swoich urzędach gmin???