Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

koordynator czynności kancelaryjnych - wynagrodzenie

Zaczęty przez lukas_drill, Lipiec 19, 2024,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lukas_drill

witam serdecznie,
Pracuję poza etatem, dodatkowo, na umowie zlecenie w małej jednostce budżetowej i porządkuję dotychczasową, nieuporządkowaną dokumentację (podlegają pod Rozporządzenie z 2011r.). Trochę tam jest A, głównie to projekty unijne i związane z nimi inwestycje, poza tym typowe sprawy z klas 1-3.
Niebawem, za jakiś czas :), dostanę propozycję, abym został koordynatorem czynności kancelaryjnych, bo takiego nie mają a po kontroli wskazano, że muszą mieć.
Piszę tutaj dlatego, że zastanawiam się ile mógłbym zaproponować, kiedy padnie klasyczne : "za ile"?:). Miałoby to być normalne miesięczne wynagrodzenie, czy w formie umowy na jakąś część etatu czy zlecenia - to mi w zasadzie wszystko jedno...
Trochę trzeba będzie podszkolić załogę, bo dotychczas pracują dziennikowo, ale od przyszłego roku już ma być wg. JRWA. Poza tym to normalnie jako koordynator
Może ktoś z Państwa również pracuje gdzieś dodatkowo jako koordynator i dołączy do dyskusji? Może koordynatorzy są w cenia? :)
pozdrawiam

Czarny1986

Witam,
działam podobnie etat + aktualnie 3 zlecenia. Powiem, że jest różnie. W jednym przypadku mam stały "abonament" miesięczny i w ramach jego działam określoną ilość godzin (wszystkie czynności kancelaryjno-archiwalne w zależności od potrzeb oraz skromnej ilości czasu). Natomiast w dwóch pozostałych jest to praca typowo zadaniowa i tutaj przyjąłem formę rozliczeń związaną z wykonywanymi zadaniami.
W przypadku tego o co Pan pyta to zaproponowałem kilka czynności:
1. Indywidualny audyt stanowiskowy - 150 zł/os.
2. Szkolenie grupowe (tworzenie i numerowanie pism, przygotowanie do przekazania do AZ) - każde szkolenie osobno  z podziałem na grupy (bo urząd średni to na raz będzie ciężko) - tutaj 250 albo 300 zł od grupy już dokładnie nie pamiętam;
3. Konsultacje e-mailowo/telefoniczne - 200 zł stałej opłaty miesięcznej;
4. Kontrolna stanowiskowa (na podstawie wcześniejszego audytu) - 150 zł/os.
Wszystko kompleksowo wraz ze stworzeniem odpowiedniej dokumentacji. Oczywiście ten tryb jest nieco ryzykowny ponieważ jak nie doszacujemy to wyjedziemy po 20 zł na godzinę...natomiast jak będzie zbyt dużo to pracodawca może kręcić nosem.
pozdrawiam

MOPSIAK

Chciałbym dołączyć do konwersacji ale z troszeczkę innym pytaniem, bo jestem w tym temacie zielony. Co właściwie należy do zadań koordynatora?

Czarny1986

Przede wszystkim nadzór nad prawidłową klasyfikacją i kwalifikacją archiwalną, czyli nad doborem odpowiedniego numeru z JRWA oraz tytułu teczki. Następnie nad kwestiami związanymi z nadzorem nad rejestracją i prowadzeniem spraw, czyli zapisami z Instrukcji Kancelaryjnej....to chyba tam jest u szanownego pana?
pozdrawiam