Autor Wątek: Archiwizacja dokumentacji sołectw  (Przeczytany 572 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MPecak

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 2
Archiwizacja dokumentacji sołectw
« dnia: Lipiec 11, 2024, »
Moje pytanie brzmi następująco: pracownik posiada 17 teczek w podziale na 17 sołectw z całej kadencji tj z lat 2019-2023. Kazda teczka to oddzielne sołectwo w której znajdują sie dokumenty z zebrań wiejskich - protokoły, listy obecności, uchwały itp. W teczce sa zarówno dokumenty z zebrania dot. wyboru soltysa i rady soleckiej jak i w sprawie podziału funduszu soleckiego. Czy do zarchiwizowania powinien je rozdzielić na symbol 0021 i dac tam dokumenty z zebrania gdzie wybierano soltysa a te gdzie byl podzial funduszu soleckiego pod symbol 3025? Czy można dac wszystko pod 0021 i nie rozdzielać tego?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 11, 2024, wysłana przez MPecak »

Offline ArchiwistaMOPS

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 25
Odp: Archiwizacja dokumentacji sołectw
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 11, 2024, »
Ja bym tego nie rozdzielał. W takiej sytuacji zalecam szczegółowy opis zawartości teczki. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy dokumenty faktycznie rejestrowano w osobnych teczkach rzeczowych, ale pracownik (dla wygody) trzymał sobie wszystko "razem". Wtedy proszę pracownika o uporządkowanie dokumentacji według spisów spraw.

Offline MPecak

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 2
Odp: Archiwizacja dokumentacji sołectw
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 12, 2024, »
Dziekuje za odpowiedź i pomoc ;) Nie, nie były one rejestrowane w osobnych teczkach.