Autor Wątek: Przekazywanie do archiwum "Inwestycji" zakończonych  (Przeczytany 194 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline archiwistaug

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 17
Przekazywanie do archiwum "Inwestycji" zakończonych
W inwestycjach zakończonych zdarzają się załączniki, nawet po 4egz tego samego
Dokładne wytyczne co do przekazywania i sposobu zakończonych spraw inwestycyjnych do archiwum, gdzie znajdę?
Jak powinna taka teczka wyglądać?
Dodam, że zasięgałam informacji w kilku urzędach, i tu byłam zaskoczona, bo nikt jeszcze nie przekazał, zakończonych inwestycji, ponieważ niewiedzą jak za to się zabrać?
Przekazałam pracownikom z gospodarki komunalnej i inwestycji, by zapisali się na szkolenie, bo aktotwórca powinien wiedzieć jak uporządkować dokumentację przed przekazaniem do archiwum.
 Ich tokiem myślenia powinnam ja na każdym zakresie się znać.
Niestety nie znam się, nie wiem wszystkiego i tyle, też się uczę.

Offline lukas_drill

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 160
Odp: Przekazywanie do archiwum "Inwestycji" zakończonych
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 02, 2024, »
witam,
wg. mnie teczka zakończonej inwestycji komunalnej jest taką samą teczką, jak i pozostałe (no może nieco trudniejszą...).
Ja u siebie mam już sporo takich teczek i w tym roku będę pisał do archiwum o ekspertyzę.