Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe
BRAKOWANIE SPRAW ELEKTRONICZNYCH
(1/1)
Aleksandra:
Hej. Czy ktoś z Was ma wiedzę, jak powinno w istocie wyglądać brakowanie dokumentacji elektronicznej w systemie ezd? Pojawiają się następujące wątpliwości:
1. Czy dane osobowe oraz wszelkie dokumenty elektroniczne ze sprawy powinny zostać trwale usunięte z systemu? czy powinny pozostać tylko niewidoczne w podglądzie pod danym znakiem?
2. Jeżeli to drugie - to jakież to usunięcie? a jeżeli to pierwsze, czyli trwałe usunięcie, to co z dokumentem w systemie, który został podpięty do kilku innych spraw? Podobnie z danymi podmiotu? jeżeli usuniemy trwale w związku z brakowaniem jednej sprawy, to podmiot zniknie w ogóle z systemu, a co za tym idzie z innych spraw, w których występuje..
3. Czy po danej sprawie powinien w systemie pozostać jakikolwiek ślad? Mam na myśli znak sprawy, ewentualnie daty załatwienia/zamknięcia/wybrakowania
Dory:
Mam te same pytania, bo muszę zaktualizować instrukcję archiwalną. Do tej pory była mowa jedynie o niszczenia papieru. Zupełnie nie wiem, jak powinno wyglądać brakowanie spraw elektronicznych.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej