Sprawozdanie dla AP - podział dokumentacji

Zaczęty przez sgt_Wichowski, Luty 15, 2024,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sgt_Wichowski

Dzień dobry wszystkim!
Mam pytanie odnośnie sprawozdania z działalności AZ dla AP - ilość przejętej dokumentacji należy podać z podziałem na kategorię A i B. Czy kategorię B-50 (przejąłem kilka ostatnich teczek osobowych z tą kategorią) należy w takim sprawozdaniu traktować jak A czy B?

Rovan

Jako B.
Niezależnie od długiego okresu przechowywania, to wciąż dokumentacja niearchiwalna.

Dominika1985

Witam, czy termin na wysłanie sprawozdania do AP jest do końca marca? I czy poprzedza je pismo z AP z prośbą o jego przesłanie?

Rovan

Tak, do końca marca. Nie otrzymasz żadnego pisma z AP.

Dominika1985

Dzięki, a czy znajdę gdzieś wzór takiego sprawozdania. Będę to pisać po raz pierwszy i nie wiem co w nim mam uwzględnić i jak wogóle je zacząć  :( ???

sgt_Wichowski

Cytat: Dominika1985 w Luty 15, 2024,
Dzięki, a czy znajdę gdzieś wzór takiego sprawozdania. Będę to pisać po raz pierwszy i nie wiem co w nim mam uwzględnić i jak wogóle je zacząć  :( ???

Ja korzystam z formularza, które znalazłem na stronie AP Warszawa https://warszawa.ap.gov.pl/wp-content/uploads/2021/07/formularz-nr-9.doc

sgt_Wichowski

Cytat: Rovan w Luty 15, 2024,
Jako B.
Niezależnie od długiego okresu przechowywania, to wciąż dokumentacja niearchiwalna.

Dziękuję bardzo! :)