Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Wniosek dotyczący zgłoszenia nieobecności personelu

Zaczęty przez Ewaaa_, Lipiec 20, 2023,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ewaaa_

Dzień Dobry,
zwracam się z prośbą czy ktoś się może orientuje ile należy przechowywać dokument (jeśli w ogóle) jest to wniosek dotyczący zgłoszenia nieobecności personelu i/lub przerwy w udzielaniu świadczeń do NFZ. Przejęłam zakładową składnicę akt i nie mamy takiej pozycji w JRWA a nie mogę znaleźć w googlu żadnych informacji ile to przechowywać. Wnioski teraz są elektroniczne ale mam jeszcze takowe z czasu kiedy nie składało się ich w tej formie. Czy ktoś może się orientuje?

to taki wniosek https://nfz-gdansk.pl/uploads/files/20161221_zmiany_harmonogram_pracy.pdf

Z góry dziękuję za odpowiedź,
Ewa