Dokumentacja ZGODY NA WYBRAKOWANIE

Zaczęty przez ewelina_907, Czerwiec 23, 2023,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ewelina_907

Witam
Zgody na wybrakowanie dokumentacji przesyłane z Archiwów Państwowych to kategoria A. Czy  muszą być paginowane strony i przekazane do Archiwów Zakładowych (mówię na przykładzie gmin)? 

Dory

Jasne, jak każda inna dokumentacja aktowa kat. A.

Rovan

Ewidencja archiwum zakładowego to kat. A (za wyjątkiem ewidencji wypożyczeń) - natomiast jej archiwizacja następuje dopiero w momencie likwidacji archiwum zakładowego (i podmiotu w którym działa).
Przez cały czas funkcjonowania AZ cała jego ewidencja (w tym ewidencja brakowania) traktowana jest jak dokumentacja bieżąca.

Czarny1986

Cytat: Rovan w Czerwiec 23, 2023,
Ewidencja archiwum zakładowego to kat. A (za wyjątkiem ewidencji wypożyczeń) - natomiast jej archiwizacja następuje dopiero w momencie likwidacji archiwum zakładowego (i podmiotu w którym działa).
Przez cały czas funkcjonowania AZ cała jego ewidencja (w tym ewidencja brakowania) traktowana jest jak dokumentacja bieżąca.

Rozumiem, że mowa tutaj o sytuacji kiedy ktoś prowadzi osobną ewidencję brakowania. A co  jeżeli mówimy o dokumentacji spraw brakowania? Czy teczki z tymi sprawami również trzymamy jako dokumentację bieżącą?
pozdrawiam

ewelina_907

Mam u siebie zgody na wybrakowanie od roku 2006. od roku 2006 do 2020 mam juz ułożone w teczkach bezkwasowych, strony są ponumerowane i naszykowane jako kategoria A. Czy mogę je  przekazać do Archwum Zakładowego? Czy muszę je trzymac u siebie? Dodam, że nie likwidujemy Urzędu Gminy ani Archiwum a poza tym nie mam miejsca u siebie na trzymanie starej dokumentacji.

Rovan

Cytat: Czarny1986 w Czerwiec 26, 2023,
Rozumiem, że mowa tutaj o sytuacji kiedy ktoś prowadzi osobną ewidencję brakowania. A co  jeżeli mówimy o dokumentacji spraw brakowania? Czy teczki z tymi sprawami również trzymamy jako dokumentację bieżącą?
pozdrawiam

Przez "ewidencję brakowania" rozumiem całość akt sprawy danego brakowania: protokół komisji, spis wraz z wnioskiem, zgodę AP i certyfikat/protokół zniszczenia.

ewelina_907

Cytat: Rovan w Czerwiec 23, 2023,
Ewidencja archiwum zakładowego to kat. A (za wyjątkiem ewidencji wypożyczeń) - natomiast jej archiwizacja następuje dopiero w momencie likwidacji archiwum zakładowego (i podmiotu w którym działa).
Przez cały czas funkcjonowania AZ cała jego ewidencja (w tym ewidencja brakowania) traktowana jest jak dokumentacja bieżąca.

Mam u siebie zgody na wybrakowanie od roku 2006. od roku 2006 do 2020 mam juz ułożone w teczkach bezkwasowych, strony są ponumerowane i naszykowane jako kategoria A. Czy mogę je  przekazać do Archwum Zakładowego? Czy muszę je trzymac u siebie? Dodam, że nie likwidujemy Urzędu Gminy ani Archiwum a poza tym nie mam miejsca u siebie na trzymanie starej dokumentacji.

ewelina_907

Cytat: ewelina_907 w Lipiec 17, 2023,
Cytat: Rovan w Czerwiec 23, 2023,
Ewidencja archiwum zakładowego to kat. A (za wyjątkiem ewidencji wypożyczeń) - natomiast jej archiwizacja następuje dopiero w momencie likwidacji archiwum zakładowego (i podmiotu w którym działa).
Przez cały czas funkcjonowania AZ cała jego ewidencja (w tym ewidencja brakowania) traktowana jest jak dokumentacja bieżąca.

Mam u siebie zgody na wybrakowanie od roku 2006. od roku 2006 do 2020 mam juz ułożone w teczkach bezkwasowych, strony są ponumerowane i naszykowane jako kategoria A. Czy mogę je  przekazać do Archwum Zakładowego? Czy muszę je trzymac u siebie? Dodam, że nie likwidujemy Urzędu Gminy ani Archiwum a poza tym nie mam miejsca u siebie na trzymanie starej dokumentacji. Czy to będzie błąd jak oddam do AZ jako kat A?

Czarny1986

Cytat: Rovan w Czerwiec 27, 2023,
Cytat: Czarny1986 w Czerwiec 26, 2023,
Rozumiem, że mowa tutaj o sytuacji kiedy ktoś prowadzi osobną ewidencję brakowania. A co  jeżeli mówimy o dokumentacji spraw brakowania? Czy teczki z tymi sprawami również trzymamy jako dokumentację bieżącą?
pozdrawiam

Przez "ewidencję brakowania" rozumiem całość akt sprawy danego brakowania: protokół komisji, spis wraz z wnioskiem, zgodę AP i certyfikat/protokół zniszczenia.

To w takiej sytuacji moje AP zaleciło, abym sam sobie przekazał tego typu dokumentację w normalnym trybie. I po prostu trzymał jako dokumentację przyjętą. Tylko za pewne do czasu rozpoczęcia procesu likwidacji jednostki dokumentacja ta zostanie w zasobie AZ bez przekazania do AP.

ewelina_907