Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

dokumentacja gminnej ewidencji działalności gospodarczej

Zaczęty przez archiwumUM, Lipiec 14, 2023,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

archiwumUM

Mam dokumentację w klasie 7330 wykonywanie zadań z zakresu obsługi ewidencji działalności gospodarczej - gminna dokumentacja działalności od 1989 do 2011 (kat. A). Jest ułożona w tomach wg nr ewidencyjnego działalności czyli w kolejności wpisania do rejestru, np. w I tomie od nr 1 do 60, w II tomie od nr 61 do 120 itd. W każdym tomie znajduje się całość dokumentacji dot. danej działalności począwszy od wpisu do ewidencji. W jaki sposób oddać ją teraz do archiwum - czy pod jedną sygnaturą z ilością tomów 53, czy też każdemu tomowi nadać osobną sygnaturę? Problem polega na tym, że na tomach są tylko numeracje z ewidencji a nie ma dat krańcowych poszczególnych tomów (bo mogą zawierać dokumenty z długiego okresu). Dodam tylko, że dokumentacja wykreśleń z ewidencji znajduję się w całkiem osobnych tomach (tu z kolei podzielonych na lata, w których złożono wniosek o wykreślenie i ono nastąpiło).

Leksandra

Oj chyba będzie trzeba ustalić daty skrajne dokumentacji w poszczególnych tomach. Data 1989-2011 będzie jedynie w tytule. Szkoda, że do tych spraw nie dodawano decyzji o wykreśleniu, tylko gromadzono je osobno, no ale cóż, w taki sposób była prowadzona.
Proszę jeszcze pamiętać o rejestrze działalności gospodarczej, lepiej przekazać go z decyzjami, bo inaczej ciemno widzę szukanie, można popytać jeszcze może wydział prowadził jakieś skorowidze alfabetyczne, przecież  pracowali na tej dokumentacji.
Najlepiej porozmawiać za wczasu z Pracownikami Archiwum Państwowego, bo mogą mieć inną koncepcję  :)

archiwumUM

Cytat: Leksandra w Lipiec 14, 2023,
Oj chyba będzie trzeba ustalić daty skrajne dokumentacji w poszczególnych tomach. Data 1989-2011 będzie jedynie w tytule. Szkoda, że do tych spraw nie dodawano decyzji o wykreśleniu, tylko gromadzono je osobno, no ale cóż, w taki sposób była prowadzona.
Proszę jeszcze pamiętać o rejestrze działalności gospodarczej, lepiej przekazać go z decyzjami, bo inaczej ciemno widzę szukanie, można popytać jeszcze może wydział prowadził jakieś skorowidze alfabetyczne, przecież  pracowali na tej dokumentacji.
Najlepiej porozmawiać za wczasu z Pracownikami Archiwum Państwowego, bo mogą mieć inną koncepcję  :)
Rejestry prowadzonej działalności są także osobno w formie książkowej

Barsa

Każda pozycja osobno, inaczej nie da rady jeśli chodzi o materiały archiwalne.


archiwumUM