Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Faktycznie, kopii użytkowej skanu można nadać inny numer i wpisać do bazy.
Pozostaje problem kopii zapasowych. W tej chwili wszystkie posiadane przez nasze AP skany (około 130) mieszczą się na dysku twardym jednego z komputerów, ich kopie są na kilku płytach u mnie w szafce, a ja jeszcze jestem w stanie podać z pamięci, co jest zdygitalizowane i gdzie to jest zapisane, ale za 2-3 lata dysk będzie na pewno za mały, płyty bedą gdzieś w magazynie, w mojej pamięci pojawią się luki i baza danych będzie jedynym sposobem na odszukanie czegokolwiek. Dlatego uważam, że powinna być w bazie osobna rubryka na informacje o miejscu przechowywania kopii zapasowych, podobnie jak na informacje o bajtach, żeby bez odszukiwania pliku wiedzieć, czy np. zmieści sie on jeszcze na płycie lub dysku. W pszyszłosci takie informacje oszczędzą więcej czasu, niz dzisiaj zajmie ich wpisanie. Na razie informacje o bajtach wpisuję w "Uwagach".