Autor Wątek: dokumentacja gminnej ewidencji działalności gospodarczej  (Przeczytany 363 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline archiwumUM

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 167
Mam dokumentację w klasie 7330 wykonywanie zadań z zakresu obsługi ewidencji działalności gospodarczej - gminna dokumentacja działalności od 1989 do 2011 (kat. A). Jest ułożona w tomach wg nr ewidencyjnego działalności czyli w kolejności wpisania do rejestru, np. w I tomie od nr 1 do 60, w II tomie od nr 61 do 120 itd. W każdym tomie znajduje się całość dokumentacji dot. danej działalności począwszy od wpisu do ewidencji. W jaki sposób oddać ją teraz do archiwum - czy pod jedną sygnaturą z ilością tomów 53, czy też każdemu tomowi nadać osobną sygnaturę? Problem polega na tym, że na tomach są tylko numeracje z ewidencji a nie ma dat krańcowych poszczególnych tomów (bo mogą zawierać dokumenty z długiego okresu). Dodam tylko, że dokumentacja wykreśleń z ewidencji znajduję się w całkiem osobnych tomach (tu z kolei podzielonych na lata, w których złożono wniosek o wykreślenie i ono nastąpiło).

Offline Leksandra

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 99
Odp: dokumentacja gminnej ewidencji działalności gospodarczej
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 14, 2023, »
Oj chyba będzie trzeba ustalić daty skrajne dokumentacji w poszczególnych tomach. Data 1989-2011 będzie jedynie w tytule. Szkoda, że do tych spraw nie dodawano decyzji o wykreśleniu, tylko gromadzono je osobno, no ale cóż, w taki sposób była prowadzona.
Proszę jeszcze pamiętać o rejestrze działalności gospodarczej, lepiej przekazać go z decyzjami, bo inaczej ciemno widzę szukanie, można popytać jeszcze może wydział prowadził jakieś skorowidze alfabetyczne, przecież  pracowali na tej dokumentacji.
Najlepiej porozmawiać za wczasu z Pracownikami Archiwum Państwowego, bo mogą mieć inną koncepcję  :)

Offline archiwumUM

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 167
Odp: dokumentacja gminnej ewidencji działalności gospodarczej
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 14, 2023, »
Oj chyba będzie trzeba ustalić daty skrajne dokumentacji w poszczególnych tomach. Data 1989-2011 będzie jedynie w tytule. Szkoda, że do tych spraw nie dodawano decyzji o wykreśleniu, tylko gromadzono je osobno, no ale cóż, w taki sposób była prowadzona.
Proszę jeszcze pamiętać o rejestrze działalności gospodarczej, lepiej przekazać go z decyzjami, bo inaczej ciemno widzę szukanie, można popytać jeszcze może wydział prowadził jakieś skorowidze alfabetyczne, przecież  pracowali na tej dokumentacji.
Najlepiej porozmawiać za wczasu z Pracownikami Archiwum Państwowego, bo mogą mieć inną koncepcję  :)
Rejestry prowadzonej działalności są także osobno w formie książkowej

Offline Barsa

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 184
Odp: dokumentacja gminnej ewidencji działalności gospodarczej
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 14, 2023, »
Każda pozycja osobno, inaczej nie da rady jeśli chodzi o materiały archiwalne.

Offline Bolek

  • kustosz(ka)
  • *****
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
prawy obrońca lewego słupka

Offline archiwumUM

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 167
Odp: dokumentacja gminnej ewidencji działalności gospodarczej
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 17, 2023, »
http://www.ifar.pl/index.php/topic,1299.0.html
rzeczywiście był ten wątek, dzięki za wskazanie :-)