Materiały do serwisu internetowego

Zaczęty przez łucja, Czerwiec 17, 2023,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

łucja

Proszę Was o radę w sprawie postępowania z materiałami do serwisu internetowego, jakie zamieszcza mój urząd. Są to najczęściej krótkie komunikaty, opatrzone kilkoma zdjęciami, które pisze rzecznik prasowy. Następnie przesyła te komunikaty drogą emailową do osoby, która je umieszcza na stronie internetowej urzędu. Ostatnio jako koordynator czynności kancelaryjnych poprosiłam osobę która się tym zajmuje, aby drukowała te komunikaty i umieszczała je w teczce  o symbolu "0344 Materiały do serwisu internetowego", gdyż bez tego tracimy te unikalne informacje o działalności urzędu. Niestety jej przełożony nie zgodził się na to, ze względu na zbyt duże zużycie papieru (max kilka kartek dziennie, co daje wg mnie max ryzę papieru rocznie). Uważam to za nieprawidłowe ponieważ są to materiały archiwalne i w tradycyjnym systemie wykonywania czynności kancelaryjnych powinny być one drukowane (nie są tez nagrywane na IND). Jak to u Was wygląda? Wybieram się do swojego przełożonego, aby o tym porozmawiać i potrzebuję wsparcia :)

Bolek

Gdybyście mieli EZD to wersję elektroniczną mogłabyś tam umieścić. A jaka to kategoria?
Zresztą pewnego oporu nie zwalczysz. U mnie jest to samo. W urzędach tak jest bo kierownictwo ma takie wyobrażenie. Jeśli odwiedza was kontrola z AP to możesz zasugerować im umieszczenie pewnych zapisów w protokole kontroli. I jak będzie podkładka to można próbować egzekwować.
O biedy możesz zapisywać te strony gdzieś na dysku tylko co dalej?
prawy obrońca lewego słupka

łucja

Dzięki, na razie udało się przekonać przełożonego, że mamy obowiązek to robić  :D