Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Notatka z archiwum

Zaczęty przez ewelina_907, Maj 29, 2023,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ewelina_907

Czy może ktoś pisał notatkę z nowo utworzonego archiwum zakładowego? o można w niej napisać?

Czarny1986

hmmmm a po co/ dla kogo taką notatkę chce Pani napisać?? Dla kierownika podmiotu? Dla Archiwum Państwowego?

ewelina_907

Dla kierownika podmiotu (takie widzi mi się) :)

Dominika1985

Ja gdy pisałam taką notatkę wypisałam w niej tylko rodzaje dokumentacji i ilość w mb.

Czarny1986

Cytat: ewelina_907 w Czerwiec 01, 2023,
Dla kierownika podmiotu (takie widzi mi się) :)

Ja w jednej pracy piszę co jakiś czas taką notatkę informacyjną dotyczącą tego co robiłem w ostatnim czasie. Gdy robiłem przeniesienie lokalizacji archiwum to szczegółowo opisałem wszystkie czynności z tym związane. Myślę, że tutaj może być podobnie.

ewelina_907

Właśnie tu mam sytuację ze utworzono nowe archiwum zakładowe. To juz wiem co napisac :) dziekuje :)