Zgodnie z JRWA, całość tej dokumentacji, jeśli nie wiąże się z CEDIG ma kat. A., czyli chyba do 2010 włącznie...
Mamy więc teczki osób prowadzących działalność, jeśli zakończyły to mogą one trafić da AZ. To że wydaje się zaświadczenia i do tej dokumentacji zagląda, to żaden argument aby je pozostawiać w komórkach organizacyjnych. Przecież będzie w archiwum i w każdej chwili dostępne. U nas tak jest i nie ma problemu. Może ta pani tak mówi, bo przecież aby zdać do AZ musi je uporządkować jako kat. A, czyli mnóstwo roboty
![Mrugnięcie ;)](http://www.ifar.pl/Smileys/akyhne/wink.gif)
Co do porządkowania to skoro mamy A, to tak jak przy A. Przepakować do kopert lub teczek, opisać (oprócz hasła z JRWA - nazwisko, imię, nazwa firmy lub rodzaj działalności, adres; pod spodem daty prowadzenia działalności; spisać w układzie alfabetycznym na spisach zd-odb a spisy zrobić wg. lat zakończenia działalności, albo "do któregoś roku" jeśli jest tego bardzo dużo; wiadomo, że w WORDZIE używając CTRL +F znajdziemy po nazwisku czy innych danych kogoś, więc tutaj nie ma co narzucać jakiegoś układu, tylko żeby to miało ręce i nogi. A i tak najlepiej zasięgnąć porady w AP, co do elementów opisu teczki/koperty
pozdrawiam